ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Καλαμάτα

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ Η Χ.Α

Συγκέντρωση στην Καλαμάτα, την Κυριακή 4 Αυγούστου, ετοιμάζει τώρα η Χρυσή Αυγή, με την παρουσία και του αρχηγού της Νίκου Μιχαλολιάκου, αλλά και μελών της κοινοβουλευτικής της ομάδας, καθώς και οπαδών της από ολόκληρη την χώρα.
Διαφαίνεται, ότι η ΧΑ θα επιχειρήσει μια παράσταση πυγμής, στην Καλαμάτα, λόγω των τελευταίων γεγονότων, αλλά και λόγω της εκτιμώμενης δυνατότητας διοργάνωσης μιας μεγάλης συγκέντρωσης - απάντησης στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα, όπως εκείνη του Ιουνίου του 2012 (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

ΔΗΛΩΣΕΙΣ Π. ΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ...

Ο δήμαρχος Καλαμάτας Παν. Νίκας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της έγκριτης μεσσηνιακής εφημερίδας  «Θάρρος» για την ανακοίνωση της «Χρυσής Αυγής», δεν είπε αν θέλει τη στήριξη, αλλά ότι εκείνο που ζητά από όλα τα κόμματα και όχι ειδικά από τη Χρυσή Αυγή, είναι να μη ρυπαίνουν την πόλη και να μη δημιουργούν πρόβλημα στην οικονομική της προοπτική.
 Συγκεκριμένα, τόνισε: «Πρώτον, εγώ δεν αντιπαρατίθεμαι με πολιτικά κόμματα. Με κάθε πολιτικό κόμμα το οποίο μπορεί να εκφράζει τις απόψεις του. Εγώ εκείνο το οποίο λέγω μονότονα και παρακαλώ τα πολιτικά κόμματα, είναι να μη ρυπαίνουν την πόλη και σε αυτή την κρίσιμη περίοδο να μη δημιουργούν προβλήματα στην πόλη και στην οικονομική της προοπτική.

Δεν έχω να απαντήσω τίποτα σε αυτό. Ο καθένας πράττει κατά τη συνείδησή του. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στο τι έγινε, υπάρχει μια απόφαση, επικύρωση της απόφασης και ανάκληση της απόφασης αυτής από το αρμόδιο όργανο, που είναι ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. 
Εγώ, όταν μου ζητήθηκε η άποψη από το γενικό γραμματέα, εξέφρασα την άποψη του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία είναι συγκεκριμένη απολύτως. Και ο μοναδικός μου γνώμονας είναι η υπηρέτηση των συμφερόντων της πόλης και χαίρομαι, γιατί υπηρετήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο προχθές.
  Από τη στιγμή, δε, που δεν μπορούσαν να μου εγγυηθούν γραπτώς η Αστυνομική Διεύθυνση και το Λιμενικό την ηρεμία της πόλης και την ασφάλεια των πολιτών της, δεν μπορούσα να κάνω τον Πόντιο Πιλάτο».

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.